تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی در برنامه‌های شبکه قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین در برنامه های خود به موضوع سبک زندگی اسلامی ایرانی و ترویج فرهنگ فرزند آوری می‌پردازد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این مرکز با تکیه بر نظرات و مبانی کارشناسی شده، سعی در تحکیم مبانی خانواده همچنین توسعه و ترویج شایسته و همه جانبه فرهنگ «فرزندآوری» برنامه‌های خود را روی آنتن می‌برد.

اکبری افزود: سعی رسانه بر این است که زیربنای برنامه‌های تبیینی خود را مملو از ظرفیت‌های علمی و اندیشه‌ای کارشناسان معتبر و مسئولان حوزه‌های مرتبط با این موضوع کند تا بتواند راهکار‌های مناسبی را برای سیاستگذاری آتی ارائه نماید.

او اضافه کرد: بر همین اساس سیمای مرکز قزوین هرروز ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه با برنامه «رنگ زندگی» همراه با بخش‌هایی متنوع در حوزه مباحث آموزش خانواده، فرزندآوری و مهارت‌های هنری همراه با پرداختی متفاوت و دکوری جذاب از رسانه استانی پخش می‌شود.

 مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه رویکردی اجتماعی ـ فرهنگی دارد که به مسائل خانواده، نیاز‌های خانواده واصول تربیتی می‌پردازد و با هدف تقویت بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی و آموزش راه‌های رسیدن به موفقیت در خانواده از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

اکبری افزود: این برنامه شامل بخش‌های مختلفی است که آموزش هنری، آموزش مهارت آشپزی، گفتگوی کارشناسی، آموزش مهارت‌های زندگی و معرفی فرهنگ، آداب و سنن مردم مختلف استان قزوین از جمله مهمترین این بخش هاست.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: رسانه ملی با بکار گرفتن ایده‌های نو در طراحی و تولید برنامه‌ها موضوعاتی همچون: ازدواج آسان، ترویج فرهنگ فرزند آوری، معرفی الگوی صحیح تشکیل خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی را در دستور کار خود قرار دهد.

اکبری افزود: در همین زمینه رادیو قزوین هم هرروز ساعت ۰۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه با برنامه «کلبه مهر» با حضور کارشناس به موضوعاتی همچون: «تربیت کودک»، «روانشناسی همسران»، «بررسی مسائل پزشکی، بهداشتی و تغذیه ای»، «جوان، نوجوان و خانواده»، «آسیب‌های اجتماعی»، و «سبک زندگی ایرانی، اسلامی» می‌پردازد.

او اضافه کرد: این برنامه همچنین در بخش‌های مختلفی همچون: «امنیت خانواده»، «طب سنتی»، «فنون خانه داری»، «حقوق خانواده»، «راه زندگی»، «معرفی کتاب»، «مُجاز مَجازی» و «آشنایی با گیاهان دارویی» همراه شنوندگان رادیو قزوین است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.